درب ها ابتدایی ترین وسیله کنترل رفت و آمد بوده اند. پیش از این مردم درب های دستی را ترجیح می دادند، اما امروزه بسیاری از خانه های مسکونی دروازه های دستی را با گیت اتوماتیک جایگزین می کنند.

قبل از نصب گیت اتوماتیک خوب فکر کنید

نرده کشی و درب مناسب برای حفاطت از خانه ضروری است، اما این به معنای حفاظت و بازدارنده کامل در برابر مزاحمان نیست. بنابراین، نصب درب به تنهایی همه چیز را حل نمی کند, اما مطمئنا از دسترسی های رندمی جلوگیری می کند.

انواع متفاوتی از گیت اتوماتیک موجود است. برای امنیت بیشتر میتوان از کلیدهای کارتی یا کنترل از راه دور استفاده کرد. برای امنیت بیشتر, نصب دوربین های مدار بسته توصیه می شود. گیت اتوماتیک یک مانع روانی و فیزیکی در برابر دزدان نیز است. جز در مواردی که انگیزه بالایی برای ورود به خانه دارند, سعی می کنند از نزدیکی به خانه های با امنیت بالا اجتتاب کنند.

مزایای گیت اتوماتیک ماشین رو

به گیت اتوماتیک به چشم یک ابزار لوکس امنیتی نگاه نکنید. آن را یک سرمایه گذاری بلند مدت برای خانه خود فرض کنید; زیرا مزایای طولانی مدت زیادی دارد که آگاهی از آن ها باعث تصمیم گیری آگاهانه می شود. گیت اتوماتیک امنیتی نه تنها امنیت ملک شما را بالا می برد، بلکه باعث جذابیت ظاهری, افزایش ارزش ملک، بهبود حریم خصوصی و بسیاری از مزایای دیگر می شود.

گیت اتوماتیک برای حفظ امنیت هستند

اولین مانع امنیتی در یک ملک نرده ها و به خصوص درب است. اغلب جنایات و سرقت ها بر اثر دادن فرصت به این افراد انجام می شوند. اغلب سارقان به دنبال فرصت هایی هستند که راحت بتوانند به داخل وارد شوند, بنابراین اگر شما از این نمونه های گیت اتوماتیک نصب کرده اید و همسایگان شما نصب نکرده اند، لازم به گفتن نیست که هدف اول آن ها مطمئنا خانه ی آن هاست نه شما.

برای امنیت بیشترمی توانید دوربین مداربسته و یا سیستم ارتباطی نصب کنید تا قبل از ورود هرکسی به خانه با او مکالمه کنید.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و آشنایی با انواع آن

زیبایی ظاهری

همانطور که قبلا ذکر شد، گیت اتوماتیک فقط یک وسیله لوکس یا امنیتی نیست بلکه می توان روی آن سرمایه گذاری طولانی مدت کرد. زیبایی ظاهری, ارزش ملک شما را در زمان فروش دوباره بالا می برد. شما می توانید طراحی گیت را با حال و هوای هنری خود هماهنگ کنید تا یک حس عالی به ملک شما ببخشد.

زیبایی ظاهری قطعا ارزش ملک شما را افزایش می دهد و اغلب در هنگام فروش, مذاکره با واسطه های ملکی را راحت تر می کند. جز در مواردی که فرد می خواهد ملک خود را بفروشد, کار گذاشتن درب گران قیمت برای افزایش ارزش ملک توجیه ندارد. با این حال، یک درب ترک خورده، بتونی در مقایسه با درب های آهنی اتوماتیک جذابیت بسیار کمتری دارد.

بیمه

برخی از شرکت های بیمه اگر اهمیت بیشتری به امنیت خانه خود بدهید، به شما حق بیمه می دهد. بدون شک درب کنترل از راه دور یا اتوماتیک, شرکت بیمه را قانع می کند که خطر سرقت برای خانه شما کمتر است. اگرچه این یک این حق بیمه مبلغ بالایی نمی شود, ولی باز هم می تواند پس از چند سال پس انداز خوبی باشد.

ایمنی کودک و حیوان خانگی

اگر کودک و حیوان خانگی در خانه نگه می دارید, گیت اتوماتیک بدون اینکه شبیه زندان باشد, حس امنیت بیشتری به شما می دهد. گاهی اوقات حیوانات خانگی مرتب از خانه بیرون می روند و به خانه ی همسایه ها سرک می کشند و برای آنها ایجاد مزاحمت می کند, که با  نصب درب, آن ها هم قدردان شما می شوند.

حریم خصوصی

اگر در خیابان های شلوغ زندگی می کنید و یا آدم محافظه کاری هستید, گیت اتوماتیک با کنترل از راه دور به همراه نرده کشی مناسب حریم خصوصی شما را محفوظ نگه می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست