اتوماسیون خانگی کامل ممکن است به نظر پیچیده و گران قیمت بیاید، اما بسیاری از این سیستم‌ها به طرز شگفت‌انگیزی مقرون بصرفه اند و بسادگی نصب می‌شوند. فقط یک دقیقه، به قوه تخیل‌تان رجوع کنید. تصور کنید کنترل نور خانه اتوماتیک باشد، قابلیت نظارت تصویری و کنترل دما را داشته باشید و بتوانید همه چیز را با تلفن همراه‌تان مدیریت کنید. فکر کنید که با کنترل صحیح انرژی به کاهش هزینه‌ها کمک می‌شود. آنچه پیشتر یک رویا بحساب می‌آمد حالا به حقیقت پیوسته است. سیستم اتوماسیون امنیتی بی‌سیم به شما امکان انجام همه این کارها را می‌دهد.

اتوماسیون خانگی کامل چیست؟

بطور کلی، اتوماسیون خانگی را می‌توان به عنوان دسترسی و کنترل بسیاری از لوازم خانگی، ابزار امنیتی، کنترل دما و نظارت تصویری یک مکان از راه دور تعریف کرد.

3 مزیت جالب توجه اتوماسیون خانگی

راحتی

گاهی درگیری‌های زندگی و اغلب اوقات ترافیک مانع از رسیدن بموقع شما به منزل می‌شوند، آنوقت ممکن است فرزندتان پشت در بماند و یا تعمیرکار خانه معطل شود. از آنجایی‌که هم‌زمان نمی‌توانید در دو مکان حضور داشته باشید، سهولت دسترسی به سیستم‌های خانگی از راه دور می‌تواند در صرفه جویی زمان کمک کند. بدون نیاز به خارج شدن از رختخواب، تمام چراغ‌های خانه را خاموش کنید. با استفاده از تلفن همراه زنگ هشدار امنیتی خانه را روشن/خاموش کنید یا از تشخیص صدا برای کنترل لوازم خانگی در گوشه و کنار خانه استفاده کنید.

مدیریت و صرفه جویی انرژی

بسیاری از محصولات اتوماسیون خانگی به عنوان محصولات “هوشمند” شناخته می‌شوند، چراکه به شما در مدیریت انرژی خانگی کمک می‌کنند. مثلا، ترموستات خانه را به صورت خودکار طوری تنظیم کنید که در طول روز اگر کسی خانه باشد یا خانه خالی باشد دمای متفاوتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  نصب و راه اندازی زنگ درب هوشمند

برخی از دستگاه‌های هوشمند را می‌توان با لوازم خانگی و طبق اطلاعات انرژی در زمان واقعی هماهنگ کرد. این کار به لوازم خانگی شما کمک می‌کند که مثلا در زمان مصرف بالای انرژی کمتر کار کنند. به عنوان مثال، ماشین ظرفشویی می‌تواند ساعت 2 صبح روشن شود، چون بهترین زمان برای کمترین مصرف است.

امنیت بی‌سیم خانه

سیستم‌های اتوماسیون کامل خانه مزایای امنیتی بسیاری دارند. همانطور که گفته شد، به شما اجازه کنترل خانه از راه دور را می‌دهند و خیالتان را راحت می‌کنند. بعضی از این سیستم‌ها به شما اجازه برقراری ارتباط با سیستم امنیتی خانه را می‌دهند، می‌توانید از راه دور زنگ خطر را فعال یا غیر فعال کنید. برخی سیستم‌های کامل اتوماسیون خانگی با مشاهده هر حرکت غیرمعمولی در خانه امکان ارسال آلارم، متن یا ایمیل هشدار را هم دارند.

محصولات اتوماسیون خانگی راحتی بیشتر، صرفه جویی بهتر در زمان و تلاش کمتر برای انجام کارهای خانه را بهمراه دارند. با مدیریت صحیح انرژی، میزان انرژی مصرفی‌تان را کاهش دهید و خرج‌تان را کمتر کنید. و مهمتر از همه اینکه اتوماسیون کامل خانگی امکان سازگاری خانه را با نیازها و شیوه زندگی منحصر به فرد خانواده شما فراهم می‌سازد.

 

شرکت پیشرو الکترونیک پایدار ، با سابقه درخشان در فروش ، اجرا و خدمات پس از فروش سیستم های اتوماسیون خانگی و هوشمند سازی ساختمان ، مشاور شما در این حوزه خواهد بود.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست