وقتی صحبت از تسهیلات ذخیره سازی به میان می‌آید، بد نیست بدانید در واقع آنها از طرفداران پرو پا قرص گیت‌های امنیتی هستند. کنترل و نظارت کامل دروازه‌های امنیتی، ترجیحا با سیستمی که به نرم افزار کنترل شما متصل باشد بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و آشنایی با انواع آن

دسترسی، نظارت و کنترل گیت‌های امنیتی

یک تسهیلات ذخیره‌سازی ایمن معمولی، مجهز به ترکیبی از یک صفحه کلید، سیستم مخابره داخل ساختمان و دوربین برای کنترل  ورودی و خروجی خواهد بود. داشتن هر نوع خروجی آزاد بدون کنترل امنیتی، شکستی برای سیستم امنیتی شما محسوب می‌شود، چون ممکن است سارقان بدنبال خودروی دیگری وارد منطقه امن شوند، پس از سرقت هم کاملا آزادانه از گیت خارج شوند.

 گیت های امنیتی باید طوری تنظیم و ساخته شوند که کسی نتواند بدون مجوز به آسانی وارد آن شود. یعنی از فاصله بین نرده‌ ها نباید استفاده شود و گیت‌های کشویی باید قابلیت امنیت اضافی مثل قفل مغناطیسی داشته باشند یا کنترل ریل در با کمک یک اپراتور کار کند.

حفظ امنیت

با توجه به طبیعت صنعتی گیت‌های امنیتی در ترکیب با دسترسی عمومی، نکته ضروری آنست که سیستم گیت امنیتی با دستگاه‌های ایمنی و شناسایی وسایل نقلیه نصب شود. مطمئنا نمی‌خواهید گیت روی کامیونی که حرکتش به داخل یا خارج بیش از حد طول می‌کشد بسته بماند.

جمع بندی

سیستم مدیریت امنیت تسهیلات ذخیره سازی باید بتواند به راحتی هزینه‌های پرداختی و دسترسی را مدیریت کند، چندین دوربین با ضبط حسگر حرکتی داشته باشد و دسترسی گیت‌های امنیتی و هر درب ایمن دیگری باید 24 ساعته نظارت و کنترل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست