راه اندازی یک پارکینگ کار دشواری است تا زمانی که کارها بدون مشکل و طبق روال انجام می‌شود هیچکس متوجه نیست اما زمانی که کار با مشکل روبه‌رو می شود صدای شکایت همه بلند می شود . راه حل ساده آن نصب گیت میله‌ای اتوماتیک است که خیال شما را از بابت انجام کار بدون کوچکترین ایرادی راحت می کند. این سیستم نه تنها هزینه های مربوطه را کاهش می دهد، بلکه سرعت و کارایی در پارک کردن ماشین ها را نیز افزایش خواهد داد.

مشتریان قادر خواهند بود فضاهای خالی برای پارک اتومبیل خود را سریعتر پیدا کنند و از مشکلات در صف ایستادن در سرتاسر مسیر خلاصی یابند. یک مشتری راضی در صف به معنای مراجعت های بیشتر و مشتری بیشتر است و این همان چیزی است که هر کسب و کاری خواهان آن می باشد .

چه نوع گیت اتوماتیک پارکینگی در بازار موجود است؟

موفقیت سیستم های پارکینگی، بسته به توانایی کنترل و تنظیم ورود و خروج خودروهاست. راه اصلی این موفقیت، انتخاب گیت میله‌ای اتوماتیک مناسب هم در گیت ورودی و هم در گیت خروجی است.

 

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و سیستم کنترل ورود و خروج

گیت میله‌ای اتوماتیک ورودی

گیت های ورودی باید هم با عرض درب ورودی پارکینگ و هم با ارتفاع آن هماهنگ باشند . به عنوان مثال، در یک پارکینگ طبقاتی، سقف کوتاه به این معنی است که اگر راهبند میله‌ای به اندازه عرض مسیر ورودی طراحی شود، موقع قرار گرفتن در حالت عمودی به سقف گیر می‌کند . یکی از راههای حل این مشکل در مکان‌هایی که محدودیت ارتفاع وجود دارد این است که از بازوهای لولایی یا کشویی استفاده شود.

با طول بازوهای مختلفی در بازار موجود است که  تا 3.5 متر که حداکثر عرض درگاه ورودی پارکینگ است قابل تطبیق می باشد.

علاوه بر این آپشن دیگری به آن اضافه شده است که به جای بالارفتن و در حالت عمودی قرار گرفتن، تا می شود و مسیر را باز می کند و قابلیت نصب در اکثر پارکینگ ها را دارد.

گیت میله‌ای اتوماتیک خروجی

نحوه ساخت این موانع مشابه گیت ورودی است، ساده، بسیار قابل اطمینان و قابل استفاده در مکان های پرتردد . در بحث ایمنی، چراغ ها و نوارهای ال ای دی در زیر ماشین قرار می گیرند به طوری که در هنگام استفاده، قابل مشاهده هستند ، و یک دوربین نیز برای امنیت و کنترل از راه دور در محل نصب می‌شود .

امکانات اضافی در ارتباط با گیت میله‌ای اتوماتیک

با نصب گیت میله‌ای اتوماتیک در پارکینگ، فروش بلیط به مراتب ساده تر می شود. دستگاه هایی در این زمینه طراحی شده اند که همه امور ورود و خروج را انجام می دهد و فقط شما کافی است گزینه پرداخت (جهت خرید بلیط) یا خواندن (کارت بلیط) انتخاب کنید ، و یا فقط لازم است که مشتری قبض خود را در هنگام ورود برداشته و در هنگام بازگشت پرداخت کند.

انواع مختلفی از دستگاه های پارکینگی وجود دارد که تصمیم گیری را برای خرید راحت تر می کنند و هم قابل اطمینان بوده و هم هزینه های مربوط به استخدام پرسنل را کاهش می دهند. همچنین دستگاه های پارکینگی پیشرفته ای وجود دارند که قادر هستند هر نوع بارکد یا بلیط آر-اف-آی-دی را بخوانند و نیز مجهز به صفحه نمایش لمسی هستند. وقتی که میتوان بصورت اتوماتیک، با اطمینان و بی نقص بلیط فروشی کرد ، دیگر چه نیاز است که سراغ چیز دیگری رفت؟ این سیستم نه تنها برای شما به عنوان صاحب کسب و کار منفعت دارد ، بلکه به نفع مشتری نیز می باشد چون ساده و سریع قابل استفاده است و انتظار کشیدن در صف موقع پرداخت بلیط را کاهش می‌دهد.

مزایای گیت میله‌ای اتوماتیک پارک خودرو

با نصب گیت میله‌ای اتوماتیک می توانید هزینه استخدام پرسنل را پایین بیاورید و هر روز به تعداد نیروی کمتری برای اجرای آن نیاز خواهید داشت . فقط کافی است کارکنانی برای پاسخگویی و حل مسائل گاه و بیگاه در محل حضور داشته باشند ، اما در کل، تجهیزات پارک خودرو به طور خودکار اجرا می شود ، همچنین مزیت دیگری به این سیستم اضافه شده که به شما اطلاعات دقیق حسابداری در پایان ارائه می دهد .

مشکل اصلی مشتریان در هنگام استفاده از پارکینگ ، تأخیر در ورود و خروج و پیدا کردن جای پارک مناسب است که همه این موارد می توانند با استفاده از سیستم های خودکار پارک خودرو به حداقل برسند. با اضافه کردن یک برد خارجی که به مشتریانی که قصد ورود به پارکینگ را دارند ظرفیت باقی مانده پارکینگ را اطلاع رسانی می کند، از تشکیل صف های طولانی و کند جلوگیری خواهد شد .

همچنین با نصب یک سیستم از چراغ ها و سنسورهای مرتبط باهم در بالای هر جای پارک می توان این امکان را فراهم آورد . این سیستم قادر است حضور ماشین در جای پارک را تشخیص دهد و اگر خالی باشد، نور سبز را نشان می دهد و راننده بلافاصله می تواند فضاهای خالی را تشخیص داده و در نهايت منجر به تسریع در آمد و شد ماشین ها می گردد.

بسیاری از پارکینگ ها مشتریان دائمی دارند و معمولا ساکنان محل یا کسانی که در آن منطقه کار می‌کنند این دسته از مشتریان را تشکیل می‌دهند . در سیستم خودکار به مشتریان کارت‌های پیش پرداخت داده می شود تا بتوانند

از آنها استفاده کنند و مجبور نباشند در صف بلیط بایستند. مشتریان راضی به معنای مشتریان بیشتر است و خرید کارت شارژ از شما بدین معنی است که آنها پارکینگ شما به دیگر رقیبان تان ترجیح داده اند.

در کل، سیستم های خودکار پارک ماشین می تواند در صرفه جویی پول به شما کمک کنند و سیلی از مشتریان را به پارکینگ شما روانه کنند. با وجود همه این امکانات برای کاهش هزینه ها و افزایش مشتری، به نظر می رسد تصمیم به راه اندازی این سیستم بسیار سهل باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست