برای مغازه ها و ادارات، موسسات دولتی و بیمارستان ها، کنترل ورود و خروج از پارکینگ، حیاتی است. در زمان های پر تردد که در ورودی ها و خروجی های پارکینگ ماشین ها صف کشیده اند، حرکت به کندی انجام می شود؛ با این وجود، با استفاده از سیستم امنیتی پارکینگ با کیفیت بالا که به صورت اتوماتیک کار می کند و یا فقط به مشتریان تایید شده اجازه ورود میدهد، میتوان این مشکل و دیگر مسائل مربوط به آن را حل کرد.

زمانی که تعداد محدودی جای پارک موجوداست، کنترل ورود به پارکینگ ضروری است زیرا اگر به وسایل نقلیه اجاره دهیم که هر زمانی که بخواهند, وارد شوند, مشکلات زیادی پیش می آید. با یک سیستم امنیتی پارکینگ با امنیت بالا PAS 68، شرایط تحت کنترل شماست و می توانید در یک زمان, به ماشین ها اجازه ورود دهید و یا آن ها را خارج کنید.

“پانل کنترل یکپارچه”, مدیریت سیستم های آسان کاربرد را ساده کرده است تا سیستم امنیتی پارکینگ شما را با سایر سیستم ها هماهنگ کند.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و مزایای استفاده از آن برای مغازه و ساختمان اداری

امنیت پارکینگ و کنترل ترافیک

مشکلی که گریبان گیر بسیاری از پارکینگ های خودرو است، ورود غیر مجاز افراد بدون مجوز به پارکینگ, بدون پرداخت هزینه است. اگر مانعی سر راه نباشد، این رانندگان فکر می کنند که در هر جای پارک خالی می توانند پارک کنند. این شرایط باعث می شود که ماشین های مجوزدار, به خصوص در پیک ترافیک, نتوانند جای پارک پیدا کنند.

اپراتورهای پارکینگ خودرو مجتمع های تجاری, به ویژه, باید خدمات کارآمدی به بازدید کنندگانی که هزینه پارکینگ را پرداخت کرده اند, ارائه دهند: نصب گیت اتوماتیک برای پارکینگ, راه حل این مشکل است.

در سیستم امنیتی پارکینگ پیشرفته ، ما گیت های ورودی و خروجی را متناسب با کاربری های مختلف ارائه می دهیم. محصولات ما برای فضاهای استاندارد طراحی شده است, اما می توانیم با همکاری مشتریان, محصولات را با شرایط خاص مشتری تطابق دهیم.

سیستم های پارکینگ یکپارچه

هنگام انتخاب گیت اتوماتیک ، باید درباره سطح امنیتی که برای خود, کنترل ترافیک و میزان تردد به پارکینگ نیاز دارید, فکر کنید. همچنین در نظر داشته باشید که یک سیستم امنیتی پارکینگ، تعداد کارکنانی که از سیستم کنترل و نگه داری میکنند را کاهش می دهد.

سیستم های مدیریت پارکینگ اتوماتیک

این سیستم ها مزیت بهره وری و انعطاف پذیری دارند: با راهبند هماهنگ می شوند تا در هنگام ورود و خروج, شرایط مطلوبی را برای مشتری ایجاد کنند.

نصب گیت اتوماتیک پارکینگ با امنیت بالا, راه حل موثری برای ایجاد کنترل کامل در ورودی و خروجی مجتمع یا ملک شماست. راه حل هایی که ما ارائه می دهیم, متنوع و کارآمد است, به راحتی اداره می شود و می توان آنها را بر اساس نیازهای مشتری, سفارشی کرد. علاوه بر این به تردد ماشین ها به پارکینگ را می توان زیرنظر گرفت و کنترل کرد.

برای مثال، گیت اتوماتیک AZN برای بسیاری از پارکینگ ها از جمله پارکینگ های چند طبقه، هتل ها، شرکت ها و امکانات ورزشی هر جا که به کنترل و تنظیم تردد خودرو و مدیریت پرداخت هزینه های پارکینگ نیاز است, کاربرد دارد.

خصوصیات: قابل اعتماد، کاربری آسان و تجهیزات پردوام, باز/ بسته شدن سریع, کنترل حرکت و سرعت, تعمیر و نگهداری ارزان

تجهیزاتی مانند سنسور مادون قرمز و کنترل بیسیم انتخابی است ولی می تواند سیستم امنیتی ایده آلی برای بسیاری از مکان ها باشد.

هنگامی که از یک سیستم امنیتی پارکینگ پارکینگ استفاده می کنید، نه تنها تجربه یک پارک سریع و دلپذیر را به مشتریان خود هدیه می دهید بلکه از جای پارک کارکنان خود محافظت می کنید تا وسایل نقلیه بدون مجوز در آنجا پارک نکنند.

سرمایه گذاری بر روی سیستم امنیتی پارکینگ خودرو

از طرفی, برای هر شرکت یا سازمانی نصب سیستم امنیتی پارکینگ سرمایه گذاری بزرگی محسوب می شود، اما از طرف دیگر این سیستم می تواند سود سهام شما را بالا ببرد, سطح رضایت مشتریان را افزایش دهد و در نتیجه می توانید بازگشت مشتریان و رشد کسب و کار خود را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست