سیستم های اینترکام ، می‌توانند یک ویژگی امنیتی مفید باشند، چراکه امکان مکالمه مستقیم با بازدیدکنندگان را قبل از دسترسی آنها به محل فراهم می‌کنند. این قابلیت یک مزیت بحساب می‌آید، اما بد نیست بدانید این تنها مزیت استفاده از سیستم های اینترکام نیست. در ادامه پنج مزیت دیگر نصب سیستم های اینترکام را توضیح خواهیم داد.

ارتباط شفاف با سیستم های اینترکام

شاید شما نگرانی امنیتی خاصی در مورد ورود افراد به محدوده سکونت خود نداشته باشید، اما آیا این محدوده به وضوح مشخص شده است؟

اکثر دفاتر کاری علاقه‌ای ندارند که مراجعان به راحتی به محل کارشان دسترسی داشته باشند باشد که شاید دلایل امنیتی داشته باشد اما همین امر باعث معطل شدن بازدید کنندگان خواهد شد.

سیستم های اینترکام درصورت حضور فردی پشت در به شما اطلاع می‌دهند، پس می‌توانید با علم به اینکه دقیقا چه کسی  پشت در است به پیشواز بازدیدکننده خود بروید – یعنی خطر مواجه شدن با افراد ناشناس به حداقل خواهد رسید.

سیستم‌های سازگار

شما مجبور نیستید از سیستم های اینترکام که تولید انبوه شده استفاده کنید، سیستم‌های سفارشی در دسترس هستند که با نیازهای دقیق شما سازگار می‌شوند، یعنی گزینه‌های مختلفی برای‌تان وجود دارد و دست‌تان در تعیین محدودیت‌ها کاملا باز است.

درواقع هر چیزی که از سیستم های اینترکام (خواسته معقول) بخواهید، به راحتی تنظیم خواهد شد.

بنشینید و گوش دهید

سیستم های اینترکام تا زمانی که نیاز به دیدن بازدید کننده نباشد بخوبی عمل می‌کنند.

وجود سیستم های اینترکام، یعنی می‌توانید قبل از دسترسی فرد به محل بخوبی بازدید کننده را ببینید و بشنوید.

بیشتر بخوانید:  9 مزیت استفاده از دوربین‌ مداربسته : قابلیت‌هایی فراتر از ضبط ویدئو

پس می‌توانید چک کنید آیا آن فرد همان کسی که ادعا می‌کند هست یا نه، و پس از حصول اطمینان این امکان برایتان وجود دارد که فقط به افرادی که می‌شناسید یا از ماهیت‌شان مطمئن هستید اجازه ورود بدهید.

تکنولوژی‌های جدید

سیستم های اینترکام مدرن، تجهیزاتی کامل برای دسترسی به افراد پیش از رسیدن به محدوده شما هستند. در واقع این فناوری قرن بیست و یکم به شما در جلوگیری از ملاقات‌های غیر ضروری یا بازدیدکنندگان ناشناس کمک می‌کند.

مکالمه شفاهی

قابلیت برقراری مکالمه شفاهی در این سیستم ها مزیتی کلیدی به حساب می‌آید که بهتر است در طول فرایند خرید آن را به خاطر بسپرید.

شاید آن را بعنوان مزیت خاصی درنظر نگیرید، اما برقراری مکالمه صوتی با کیفیت بسیار مفید خواهد بود.

اگر سیستم های اینترکام تولید شده توسط شرکت‌های بزرگ مورد اعتماد را در محل مورد نظر خود نصب کنید، خیالتان از بابت نکات امنیتی اولیه راحت خواهد بود- که همین امر نکته ارزشمندی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست