هدف در هر کسب و کار به دست آوردن پول و کسب رضایت مشتری است. ممکن است به راه اندازی یک پارکینگ خودرو بعنوان یک منبع درآمد نگاه نکنید ، اما این مسئله بسیار مفید است و به افراد اجازه می دهد تا با رفع نیازشان در این زمینه راحت تر به فعالیت خود بپردازند. با این حال، اگر سیستم پارک ماشین به خوبی اجرا نشود، مشتریان را ناراضی و خسته شده که این قطعا هدف شما نخواهد بود . خوشبختانه ساخت یک پارکینگ مجهز و خوب که هم خودتان و هم مشتریانتان از آن بهره مند گردید چندان تجهیزات خاص و زمان بری لازم ندارد. اولین و مفید ترین وسیله ای که نیاز دارید میتواند گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ باشد.

موارد استفاده از گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ خودرو چیست؟

دلایل زیادی برای استفاده از گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ خودرو وجود دارد:

صرفه جویی در هزینه استخدام نیروی کار، امنیت، سرعت ورود و خروج و راحتی کار

و حال کیست که در برابر این همه مزایا نخواهد از تجربه راه اندازی این سیستم پارکینگ بهره مند گردد؟

در این سیستم فقط کافی است تا پرسنل ضروری برای پاسخگویی و رفع مشکلات اتفاقی در محل استخدام شود که به معنای کاهش هزینه های مربوط در این زمینه است، و نیز امنیت گیت عبور و مرور به معنی تضمین ورود مشتریانی ست که از قبل تعیین شده باشند .از دید مشتریان ، آنچه مهم است راحتی و سرعت ورود به پارکینگ  بدون انتظار کشیدن در صف می باشد که تجربه ای شاد و دلپذیر به آنها می‌بخشد .

اگر قصد مجهز کردن پارکینگ خود به گیت میله ای اتوماتیک را دارید، باید بدانید که چه گزینه هایی مد نظرتان است.

انواع و اندازه های مختلف گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ

در هنگام انتخاب گیت میله ای اتوماتیک فقط چند سایز مختلف وجود دارد. در هنگام خرید علاوه بر انتخاب گیت متناسب با عرض ورودی پارکینگ به محدودیت ارتفاع نیز باید توجه داشت. علاوه بر این، به منظور ایمنی و امنیت بیشتر ، برخی اجزاء دیگر از جمله نوار های LED و فلشرها و دوربین کنترلی را میتوان به سیستم اضافه کرد. در موارد ایمن تر، تمامی گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ مجهز به سیستم دسترسی پیشرفته در زمین محکم شده تا در برابر هر گونه اتفاق احتمالی ایمن باشند.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و سیستم کنترل ورود و خروج

بلیط فروشی

گیت میله ای اتوماتیک پارکینگ معمولا در موقع ورود بلیط هایی را به راننده تحویل می دهند که هنگام بازگشت باید برگردانده شوند. برای بهره مندی مشتریان ، نیاز هست گیت های کافی در نظر گرفته شود تا صف های طولانی در هنگام پرداخت پول موجب رنجش آنها نگردد.

سیستم های پیشرفته خرید بلیط  شامل یک سیستم پذیرش بلیط است که می تواند انواع بارکد یا بلیط های آر اف آی دی (سامانه بازشناسی با امواج رادیویی) را بخواند و دارای یک صفحه نمایش لمسی قابل تنظیم با بدنه ضد ضربه می باشد .

علاوه بر این، اگر کسانی که از پارکینگ به طور منظم استفاده می کنند ساکنین محل یا کارمندان شرکت آقای اطراف باشند، می توانید کارتهایی را که ماهیانه شارژ می شوند، برای هر کدام صادر نمایید. به این ترتیب آنها دیگر مجبور نخواهند بود هر روز در مقابل گیت بلیط توقف کنند. و نیز می‌تواند راه دیگری برای جذب مشتریان دائمی برای شما باشد .

امکانات اضافی

یکی از ویژگی های سیستم های کنترل پارکینگ خودرو، سیستم سنسور تشخیص خودرو است که از طریق ارتباط یک لامپ (که در بالای هر جای پارک نصب شده) و ماشین مورد نظر عمل می کند . نور سبز نشانگر جای پارک خالی در زیر آن و نور قرمز بیانگر فضای اشغال شده است. به این ترتیب، هنگامی که یک راننده وارد پارکینگ می شود، بلافاصله مشخص است که در کجا فضای خالی برای پارک کردن وجود دارد. این تکنولوژی به سریعتر عمل کردن رفت و آمد اتومبیل‌ها در تمام قسمت ها شده و باعث جلب رضایت مشتریان می گردد . این سیستم همچنین توانایی مخابره اطلاعات به یک دستگاه دیگر در بیرون از پارکینگ را دارد تا مشتریانی که قصد داخل شدن به پارکینگ را دارند از تعداد جا پارک‌های خالی مطلع سازد. که موجب حذف صف های ورودی  و ترافیک داخل پارکینگ می شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست