گیت اتوماتیک نقشی کلیدی در تصمیم گیری در مورد امنیت دارایی های شما ایفا می کنند و هرگونه سوء عملکرد نه تنها موجب به خطر انداختن آن می‌شود ، بلکه موجب سلب آسایش و نیاز به تعمیر و یا جایگزینی گیت اتوماتیک ضرورت می یابد. به همین دلیل ضروری است قبل از انتخاب نهایی جوانب مثبت و منفی گزینه های مختلف موجود در بازار را سبک سنگین کنید. در این مقاله ، ما نمای کلی از جوانب مثبت و منفی گیت اتوماتیک کرکره برقی را به شما ارائه می دهیم. پس لطفا نگاهی بیاندازید.

جوانب مثبت گیت اتوماتیک کرکره برقی

زیبایی فوق‌العاده

گیت اتوماتیک کرکره برقی زیبایی بیشتری نسبت به گیت های قدیمی تر دارند . و به همین دلیل، یک گزینه ایده آل برای کسانی که به دنبال گیتی هستند که بر زیبایی خانه شان بیفزاید.

استحکام بی نظیر

درحالی که  گیت اتوماتیک کرکره برقی از آلومینیوم، پی وی سی یا فایبرگلاس ساخته شده است ،  با دوام تر از درهای چوبی سنتی هستند. شما همچنین می توانید مدل های عایق بندی شده تر که با دوام تر نیز هستند را خریداری کنید.

حداقل نیاز به تعمیر و نگهداری

بر خلاف گیت های پارکینگ سنتی که اغلب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، گیت اتوماتیک کرکره برقی نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارند و می توانند برای زمان طولانی تری بدون نیاز به هیچ گونه تعمیری به کار خود ادامه دهند.

مقاوم در برابر عوامل محیطی آب و هوا

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجهی که در این نوع گیت ها وجود دارد، مقاومت در برابر آب و هوا است. نوع آب و هوا در منطقه شما اهمیت چندانی ندارد ، وقتی که گیت اتوماتیک کرکره برقی انتخاب ایده آل شماست.

بدون نیاز به فضای خالی

اکثر گیت های سنتی برای باز و بسته شدن نیاز به فضای خالی قابل توجهی دارند که با نصب گیت اتوماتیک کرکره برقی می توان از این فضا استفاده بهینه کرد چرا که این گیت ها به هیچگونه فضای خالی اضافی احتیاج ندارند.

جوانب منفی گیت اتوماتیک کرکره برقی

نصب آن نیاز به مهارت خاص دارد

 گیت اتوماتیک کرکره برقی دارای چندین بخش هستند که به دو یا چند متخصص برای نصب آن نیاز هست .

قیمت بالاتر

بعضی از انواع گیت اتوماتیک کرکره برقی ، به ویژه مدل های عایق بندی شده، قیمت بیشتری نسبت به گیت های سنتی فولادی دارند.

مستعد ضربه

اگرچه گیت های PVC و فایبرگلاس این آسیب پذیری را ندارند، گیت های آلومینیومی مستعد ضربه و خراشیدگی هستند.

بیشتر بخوانید:  کدام گیت اتوماتیک دارای بالاترین سطح امنیتی است؟

کلام آخر

شما چه یک گیت ریلی یا گیت اتوماتیک کرکره برقی را برای پارکینگ خود انتخاب کنید، آن چه اهمیت دارد این است که اطمینان حاصل کنید که نصب آن توسط یک تیم متخصص با تجربه انجام شده باشد. و این زمانی است که شما به یک متخصص در زمینه گیت پارکینگ نیاز پیدا می کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست