آلومینیوم یک انتخاب بسیار محبوب برای گیت اتوماتیک است زیرا در میان فلزات رایج، یک نمونه خاص می باشد . این جنس، قدرت و دوام قابل قبولی را فراهم می کند، اما از فولاد و سایر فلزات سخت بسیار سبک تر است. در حالی که این ویژگی ها هم می تواند خوب باشد و هم بد ، خواهید دریافت که چرا این فلز بسیار محبوب است. در اینجا مزایا و معایب گیت اتوماتیک آلومینیومی را ذکر می کنیم .

جنبه های مثبت گیت اتوماتیک آلومینیومی

شاید بزرگترین مزیت آلومینیوم این است که آن از فولاد و سایر فلزات بسیار سبک تر است.  نه تنها این ویژگی را داراست ، بلکه طول عمر دیگر دستگاه ها و وسایلی که روی گیت سوار می شوند را نیز بهبود می بخشد، زیرا فشار کمتری روی فنر ها و ریل ها وارد می شود.

آلومینیوم همچنین ذاتاً در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است. فولاد به کمک مواد دیگر میتواند چنين ویژگی را کسب کند، اما آلومینیوم لایه ای را ایجاد میکند که گیت اتوماتیک را از اکسیداسیون و اکثر خوردگی ها محافظت می کند. اگرچه ممکن است برای همیشه عمر نکند، اما در جاهایی که نمک و رطوبت زیادی دارد طول عمر گیت اتوماتیک پارکینگ را بهبود می بخشد.

از آنجا که آلومینیوم از فولاد کمی نرم تر است، طراحی و تزئین روی آن آسان تر است و در نتيجه گزینه های بیشتری برای انتخاب خواهید داشت . این ویژگی موجب می شود تا آلومینیوم به راحتی بازیافت گردد.

جنبه های منفی گیت اتوماتیک آلومینیومی

در حالی که آلومینیوم از فولاد نرم تر است و طراحی و بازیافت آن را آسانتر می کند ، این خاصیت همچنین به این معنی است که مقاومت کمتری در برابر اصابت ضربه دارد. یک ضربه جانانه می تواند در فلز تورفتگی ایجاد کند. بدون کمک گرفتن از یک متخصص، این تو رفتگی ها به سختی اصلاح می شوند ، به این معنی که شما بايد هزینه های زیادی را برای تعمیرات آن صرف کنید و یا با آن تو رفتگی گیت اتوماتیک تا آخر عمر زندگی کنید. به غیر از توپ هایی که هر از گاهی ممکن است بچه ها به در بکوبند ، باید مراقب باد و تگرگ های سنگین نیز باشید.
آلومینیوم در برابر حرارت نیز نرمتر می شود و در دمای 400 درجه بسیار نرم خواهد شد، اما بدیهی است که شما با این میزان گرما مواجهه نخواهید شد. تابستان های سخت می تواند موجب کاهش دوام آلومینیوم گردد.

بیشتر بخوانید:  چرا بهتر است از گیت های اتوماتیک استفاده کنید

نصب گیت اتوماتیک آلومینیومی

نصب گیت اتوماتیک آلومینیومی آسان تر و ارزان تر از فلزات دیگر است . علاوه بر این، دوام منطقی دارند و در برابر خوردگی و زنگ زدگی مقاوم هستند . اگرچه در معرض ضربه و سختی آسیب پذیرند، اما باز این جنس  برای بسیاری از خانه ها ایده آل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست