تاکنون فکر کرده‌اید که چرا به گیت‌های امنیتی اتوماتیک نیاز دارید؟

اولین سوالی است که یک نصاب خوب از شما می‌پرسد همین است تا بتواند به شما در طراحی یک گیت‌ امنیتی اتوماتیک متناسب با نیازهای‌تان کمک کند.

احتمالا اولین پاسخی که به ذهنتان می‌رسد این است که ” نمی‌خواهم هر کسی بدون هماهنگی وارد شود”. شاید بد نباشد برای درک بهتر سایر مزایای گیت‌های امنیتی اتوماتیک به نکات زیر توجه کنید.

مزایای استفاده از گیت‌های امنیتی اتوماتیک عبارتند از:

امنیت، بهبود کنترل، افزایش ارزش اموال، ایمنی کودکان و حیوانات خانگی شما و حریم خصوصی.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و سیستم کنترل ورود و خروج

امنیت

گیت‌های امنیتی اتوماتیک اولین لایه امنیتی بحساب می‌آیند.

سرقت‌ها اغلب جنایاتی فرصت طلبانه‌اند. اگر خانه شما یک گیت‌های امنیتی اتوماتیک داشته باشد و خانه همسایه شما نداشته باشد، فکر می‌کنید دزد کدام خانه را اول هدف قرار می‌دهد؟

سرقت از خانه، سناریوی غم انگیزی است که در آن داشتن یک گیت‌های امنیتی اتوماتیک می‌تواند امنیت شما را افزایش دهد.اگر دزد نتواند از گیت شما عبور کند، پس به هیچ وجه توانایی دسترسی به درب ورودی را هم نخواهد داشت.

با یک سیستم ارتباطی صوتی یا اینترکام در گیت ورودی خود، می‌توانید با صحبت کردن با فرد پشت در تصمیم بگیرید که اصلا می‌خواهید اجازه ورود به او بدهید یا نه. با نصب یک سیستم دوربین شما قادرید بصورت تصویری بررسی کنید که چه کسی پشت در است.

بهبود کنترل

گیت‌های امنیتی اتوماتیک می‌توانند به طور چشمگیری قابلیت کنترل اموال‌تان را بهبود بخشند.

اگر گیت شما با یک علامت با اعلام اینکه ملک شما تحت کنترل خودکار قرار دارد، همراه باشد یک ورودی مطمئن برای ملک شما خواهد بود.

یک در برنزی را با برشی از گل‌های محلی و طراحی خاص، نور، بنایی و حصارکشی زیبا تصور کنید. چنین ورودی زیبایی با اضافه کردن گیت‌های امنیتی اتوماتیک می‌توانند علاوه بر زیبایی امنیت ملک شما را هم تامین کند.

ارزش اموال

این مورد بسیار ساده است: بهبود کنترل درب ورودی می‌تواند ارزش اموال شما را افزایش دهد و اغلب باعث فروش راحت‌تر آن ملک خواهد شد.

کاملا مشخص است که خانه‌ای پایین خیابان با ورودی ترک خورده بتونی، بوته‌های خشک، و فاقد گیت امنیتی، به احتمال زیاد با قیمتی هزاران برابر کمتر از خانه‌ای که به خوبی نگهداری شده و دارای ورودی طراحی شده و ستون آجری بعلاوه گیت هوشمند است به فروش خواهد رفت.

بیمه

برخی از شرکت‌های بیمه به شما می‌گویند که درصورت داشتن گیت‌های امنیتی اتوماتیک ، هزینه‌های بیمه‌تان هم کمتر خواهد شد. چون بیمه  می‌داند که اموال شما امنیت بیشتری دارد و احتمال اینکه شما قربانی سرقت شوید بسیار کمتر خواهد بود.

بنابراین بعد از نصب گیت‌های امنیتی اتوماتیک شرکت بیمه خود را حتما در جریان قرار دهید، زیرا همین صرفه جویی ماهانه در هزینه‌ها بعد از چند سال مبلغ چشمگیری خواهد شد.

امنیت کودکان

گیت‌های امنیتی اتوماتیک به ایمن نگه داشتن بچه‌ها در برابر عبور اتومبیل‌ها و یا دزدها کمک می‌کنند.

با داشتن گیت‌های امنیتی اتوماتیک ، وقتی کودکتان در حیاط بازی می‌کند، احساس امنیت بیشتری خواهید داشت، چون مطمئنید نه او می‌تواند به خیابان بدود و نه غریبه‌ای می‌تواند مزاحمتی برای او ایجاد کند.

امنیت حیوانات خانگی

با داشتن گیت‌های امنیتی اتوماتیک همراه با محیط حصارکشی شده مناسب، بخوبی می‌توانید از عدم خروج حیوانات خانگی از محدوده ملکتان مطمئن شوید. مطمئنا در اینصورت همسایگان هم بسیار قدردان‌تان خواهند بود. علاوه بر این، حصاربندی مناسب گیت از ورود حیوانات خطرناک به حیاط هم جلوگیری خواهد کرد.

حریم خصوصی

ترجیح می‌دهید با نماینده حقوقی مواجه نشوید؟ می‌توانید قبل از رسیدن او به درب ورودی جلوی او را بگیرید. اگر ملک شما دارای یک گیت امنیتی اتوماتیک باشد، نه فروشنده دوره‌گرد و نه هیچ فرد ناخواسته‌ دیگری نمی‌تواند به در ورودی شما نزدیک شود و مزاحمتی ایجاد کند.

همچنین اگر در یک خیابان شلوغ زندگی می‌کنید، گیت‌های امنیتی اتوماتیک، با حصاربندی مناسب به شما اجازه لذت بردن از شب‌های زیبا و خنک حیاط جلویی را بدون داشتن دید خارجی می‌دهد.

علاوه بر این، با زدن علامت “مزاحم نشوید” در کنار گیت‌های امنیتی اتوماتیک حقوق حریم شخصی شما توسط مقامات دولتی هم رعایت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست