اگر شرکت شناخته شده واجد شرایطی در زمینه نصب گیت اتوماتیک سراغ ندارید، باید قبل از اقدام برای نصب گیت اتوماتیک تمام منابع را بررسی کنید، از بابت بروز بودن بیمه آنها مطمئن شوید و تحقیق کنید که تحت مجوز و قوانین کشور شما عمل می‌کنند یا نه. پس از تکمیل بررسی‌ها، چگونه تصمیم می‌گیرید با کدام شرکت قرارداد ببندید؟

در ادامه لیستی از نکات اصلی در این تصمیم گیری بیان شده است. شما باید این نکات را بر اساس نیازهای فردی خود اولویت بندی کنید.

بیشتر بخوانید:  گیت اتوماتیک و انواع آن را بهتر بشناسید

پاسخگویی

پاسخگویی آنها به درخواست شما چگونه بود؟ آیا به موقع با شما تماس گرفتند؟ آیا به پیگیری‌های شما به سرعت پاسخ دادند؟

برآورد توضیحات ارائه شده

آیا تخمین‌های آنها از نظر شما منطقی بود؟ آیا توضیح درستی از نحوه عملکردشان و مقدار هزینه‌های گیت اتوماتیک به شما ارائه نمودند؟

آیا از رفتار فروشنده خوشتان آمد؟

نظرتان درمورد رفتار فروشنده شرکت خدمات گیت اتوماتیک آنها چیست؟ احساس می‌کنید آنها صادق، محترم و قابل اعتماد هستند؟ آنها نماینده شرکتی هستند که قصد همکاری با آنها را دارید. بهتر است همیشه با شرکتی کار کنید که بتوانید به آنها اعتماد کنید و با آنها احساس راحتی کنید، به خصوص وقتی در طول فرایند نصب مشکلات یا سوالات بیشتری برایتان پیش میاید.

چشم انداز

آیا آنها توانستند چشم انداز مناسبی از پروژه‌ای که شما در مورد آن هیجان دارید ارائه دهند؟ آیا توانستند تصویر ذهنی دقیقی از سیستم گیت اتوماتیک جدیدتان مطابق با خواسته‌های شما ترسیم کنند؟

زمان

چقدر سر آن ها شلوغ است؟ فکر می‌کنید بتوانند پروژه گیت اتوماتیک شما را مطابق چارچوب زمانی تعیین شده تحویل دهند؟

اندازه شرکت خدمات

شاید ترجیح دهید با یک شرکت بزرگتر کار کنید. زیرا باتوجه به اندازه بزرگتر شرکت احتمالا منابع بیشتری در دسترس دارند؛ یا ممکن است ترجیح دهید با شرکت کوچکتری در زمینه گیت اتوماتیک کار کنید که سرشان خلوت‌تر باشد و احیانا بین سفارش‌های مختلف شما را فراموش نکنند.

علم فروشنده در مورد گیت اتوماتیک

آیا به نظرتان شرکت فروشنده گیت اتوماتیک به کارش وارد است؟ توانستند سوالات فنی شما را به وضوح و دقیق پاسخ دهند؟

آمادگی و توانایی کار با دیگر پیمانکاران

بعضی شرکت‌ها دلشان می‌خواهد همه کارها را خودشان بعهده بگیرند. اما برخی دیگر مایل به کار با پیمانکار، طراح، سنگ تراش و برق کار مورد تایید شما هستند.

کلیت برآوردها

آیا فروشنده، تمام نکات از جمله دستگاه‌های ایمنی، دستگاه معکوس، دسترسی ضروری و نکات مدنظر شما را در عملکرد خود و انتخاب گیت اتوماتیک در نظر گرفته است؟

قیمت

قیمت نباید عامل تعیین کننده اصلی برای انتخاب گیت اتوماتیک باشد. اما حتما آن را در فرآیند تصمیم گیری خود در نظر بگیرید. عموما بهتر است پایین‌ترین پیشنهاد را انتخاب نکنید. اگر بین سه پیشنهاد قیمت دریافت شده تفاوت زیادی وجود دارد، سعی کنید بفهمید چه چیزی باعث این تفاوت شده است. آیا یک پیشنهاد شامل مواردی می‌شود که پیشنهادهای دیگر آن را حذف کرده‌اند؟ بهتر است تک تک نکات ذکر شده را بررسی و مقایسه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست