کلید لمسی هوشمند برای منازل، بر مبنای مفهوم “تک ابزاری” طراحی و تولید شده است و به جای آنکه دیوارهای منزل خود را با انواع کلیدهای برق و کلید های مختلف برای روشن کردن لامپ، روشن کردن موسیقی یا خاموش کردن چراغ ها شلوغ کنید، میتوانید تمام این کارکردها را در یک کلید ساده ترکیب کرده و به سادگی از آن استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید:  پانل های کلید هوشمند الکتریکی؛ روش مدرن روشن کردن خانه

حسگر دما و رطوبت

شما میتوانید با استفاده از کلید لمسی هوشمند منازل، دمای منزل را همیشه در یک سطح ایده آل حفظ کنید. حسگرهای دما و رطوبت که در داخل این کلید لمسی تعبیه شده اند، شرایط محیطی منزل شما را نظارت و کنترل میکنند و بعنوان مثال، اگر دما بیش از حد معمول بالا برود، سیستم تهویه ی مطبوع منزل شما بطور خودکار به این شرایط واکنش نشان خواهد داد.

بازخورد صوتی پنل کلید لمسی هوشمند

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران با کلید لمسی هوشمند دارند، این است که در غالب اوقات مطمئن نیستند که آیا آیکون موردنظر به لمس پاسخ داده است یا خیر؛ زیرا هیچ بازخورد صوتی یا تصویری برای آن وجود ندارد. اما برخی کلیدهای لمسی هوشمند ، به لمس پنل بازخورد صوتی ارائه میکنند و شما مطمئن میشوید که دستگاه به لمس آیکون واکنش داده است.

سهولت در استفاده

فناوری بدون سیم کلید لمسی هوشمند مختص منازل، به شما امکان میدهد تا این کلیدها را در هر نقطه از منزل که موردنظرتان است، نصب نمایید. اگر شرایط منزل شما به گونه ای است که برای خاموش کردن چراغ ها مجبور به بالا رفتن از تخت خواب هستید یا برای روشن کردن تلویزیون و تماشای فیلم موردعلاقه تان باید از لبه ی مبل به پایین خم شوید، قدر این امتیاز را بیشتر خواهید دانست. کلیدهای برق خانه هایی که سبک طراحی آنها شبیه به فناوری های دهه ی 1930 است، همگی پشت درب هستند (این حرف کاملاً جدی است). یعنی هرگاه بخواهید برای ورود به یک اتاق، چراغ آنجا را روشن یا خاموش کنید باید به پشت درب ورودی منزل بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست