اگر پول زیادی بابت خرید یک گیت اتوماتیک پارکینگ پرداخته باشید، تنها چیزی که انتظارش را ندارید هزینه تعمیرات مکرر است. اگر چه نمی توان بازه زمانی مشخصی برای خرابی قطعات گیت تعیین نمود ، اما خبرهای خوبی هم برای صاحب خانه ها و مدیران تاسیسات هست. با در نظر گرفتن برخی نکات خاص در زمان مناسب، می توانید نیاز به تعمیر گیت اتوماتیک پارکینگ را کاهش دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی حفظ گیت اتوماتیک خود در بهترین شرایط ، ادامه مقاله را بخوانید .

1. هرگز بر روی کیفیت مصالحه نکنید

پارکینگ جایی است که افراد هر روز از آن استفاده می کنند، به همین دلیل کیفیت باید همیشه در اولویت قرار بگیرد. مراقب باشید در هنگام انتخاب یک شرکت برای تعمیر و نصب گیت اتوماتیک بسیار محتاط باشید . یک شرکت معتبر که عضو انجمن صنفی باشد را انتخاب کنید، تا از کیفیت قطعات استفاده شده و خدمات ارائه شده اطمینان داشته باشید . همچنین می توانید نظر دوستان و همسایگان خود را که اخیرا گیت اتوماتیک خود را تعمیر کرده اند جویا شوید. با شرکتی که دارای کارکنان آموزش دیده و حرفه ای است که هرگز دنبال سمبل کردن کار نیستند و در تحویل کار خود در زمان پیش بینی شده زبانزد هستند ، کار کنید .

2. از شرایط دوره ای مراقبت از گیت اتوماتیک آگاه شوید

نگهداری دوره ای از گیت اتوماتیک پارکینگ راه مؤثر است برای دوری جستن از مشکلات و دردسرها . به عنوان یک صاحب خانه و یا مدیر تأسیسات ، وظیفه شما بعد از خرید یک گیت اتوماتیک با کیفیت پایان نمی یابد؛ مسئولیت نگهداری آن نیز بر عهده شماست. بر خلاف معمول، برای مراقبت منظم به صرف زمان زیادی احتیاج نیست. اگر به مشکل بزرگی برنخورید، این کار نباید بیش از 15 تا 30 دقیقه طول بکشد. بازبینی های دوره ای هر 3 تا 4 ماه یکبار انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که تمام اجزای گیت اتوماتیک که نیاز به روان کاری دارند، به خوبی روغن زده شده باشند و همه چیز به گونه ای است که باید انجام شود. در صورتی که عمر گیت اتوماتیک پارکینگ شما بیش از 2 سال باشد، ممکن است هر از چند گاهی نیاز به تنظیم داشته باشد .

بیشتر بخوانید:  10 نکته برای انتخاب شرکت مناسب نصب گیت اتوماتیک

3.  همه تعمیرات را خودتان انجام ندهید

شما ممکن است تمام ابزارها و وسایل را برای انجام بیشتر تعمیرات مورد نیاز در اطراف خانه خود را در اختیار داشته باشید، اما به شدت به شما توصیه می کنیم که اجازه دهید یک تعمیرکار حرفه ای گیت اتوماتیک این مسئولیت را به عهده بگیرد . و همانطور که گفته اند؛ «کار را به کاردان بسپارید » هر گونه اشتباهی ممکن است آسیب جدی نه تنها به شخصی که آن را تعمیر می کند، بلکه به افرادی که از پارکینگ استفاده می کنند برساند. بنابراین، اطمینان حاصل کنید که از یک شرکت خدمات گیت اتوماتیک 24 ساعته که در زمینه ارائه خدمات با کیفیت شناخته شده باشد، و برای انجام کار خود هزینه های آنچنانی طلب نمی کند، کمک می گیرید.

4. در هنگام وقوع اولین نشانه های بروز یک مشکل اقدام کنید

اگر احساس کردید که یک مشکل اساسی در گیت اتوماتیک پارکینگ منزلتان روی داده است ، وقت را تلف نکرده و با سرویس تعمیرات اضطراری گیت پارکینگ تماس بگیرید .

اگر گیت پارکینگ شما دچار مشکلاتی شده است ، منتظر نمانید تا مشکل به یک معضل تبدیل گردد. از یک حرفه ای کمک گرفتن فقط خرجش یک تماس راه دور است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست